Nou Prestatge Virtual: Les arrels de la pobresa

cartell pobresaLa Biblioteca Central vol presentar-vos un nou recurs que teniu al vostre abast dins la Biblioteca Virtual: els Prestatges virtuals. Es tracta d’un seguit de recursos accessibles a través d’Internet organitzats temàticament. En cadascun d’ells s’hi inclouen referències a documents del catàleg, guies de lectura, activitats relaciones amb el tema a qualsevol de les biblioteques de la Xarxa, recursos web, bases de dades, etc. Ara per ara en tenim sobre salut, turisme, esport, i molts d’altres i, avui,  coincidint amb la propera celebració del Dia Internacional d’Eradicació de la Pobresa (17 d’octubre) publiquem el prestatge especial Les arrels de la pobresa : tenim dret a no ser pobres en col·laboració amb la Fundació Quepo. El prestatge vol reflexionar sobre el concepte de la pobresa i els mecanismes que la generen a través de 10 subtemes. També trobareu una exposició de llibres, CD i DVD a la Planta 0 de la Biblioteca.

Si voleu saber-ne més sobre els prestatges que podeu consultar, no dubteu a veure aquest vídeo explicatiu :