Setmana Verdi i Wagner

retrat de Verdiretrat de WagnerLa Biblioteca se suma a la celebració del bicentari del naixement de dos grans compositors musicals, Giuseppe Verdi i Richard Wagner. Tant l’un com l’altre tingueren una gran influència al nostre país, d’aquí que us haguem preparat les següents activitats destinades a un públic adult i familiar que tindran lloc a l’Espai Ramon Fernàndez Jurado:

Dilluns 14 a les 19 h. Xerrada Verdi del Risorgimento a la universalitat a càrrec de Joan Vives.

Dimarts 15 a les 18 h. Verdi i Wagner i el cinema a càrrec d’Ilaria Sartori. Per a infants a partir de 6 anys acompanyats d’un adult. Cal fer inscripció prèvia, places limitades.

Dimecres 16 a les 19 h. Xerrada Wagnerisme a Catalunya a càrrec de la Societat Wagneriana.

Dijous 17 a les 19 h. L’Òpera, art total: moments espectaculars de muntatges escènics extraordinaris amb projecció i comentari de fragments de L’Holandès errant, Aïda, Tannhäuser, Naobucco i La Traviatta. A càrrec de Jaume Tous.

Per més informació consulteu el nostre catàleg, hi trobareu diversos CD de les seves obres així com biografíes i monografíes que tracten de la seva música i del context en que visqueren i desenvoluparen la seva activitat.

Per cert, al vestíbul de la Biblioteca trobareu una selecció dels millors CD i DVD disponibles per al préstec.