La Biblioteca celebra el 2n aniversari amb la II Revetlla de Sant Jordi

Literatura, música, ball, teatre i artesania van conformar la variada proposta de la jornada que va servir per celebrar el segon aniversari de l’entrada en funcionament de la Biblioteca Central.
Després del gran èxit de participació de l’any passat, el passat 22 d’abril va tornar a la Biblioteca Central la Revetlla de Sant Jordi, tota una jornada dedicada a la cultura amb tallers, contes, dansa, teatre, actuacions musicals i recitals de poesia amb una assitència de més de 1800 persones. Aquesta segona edició de la revetlla així com la Diada de Sant Jordi celebra el segon aniversari de l’entrada en funcionament de la Biblioteca Central.
Si no vau poder venir ni gaudir de la Revetlla, aquí teniu un magnífic àlbum de fotos amb el més destacable.

Gràcies a tots per la vostra assistència!

Actuació de l'Escola Municipal de Dansa
Actuació de Paranoia Teatre