Guia i exposició sobre el Món laboral

Ja fa uns mesos que la Biblioteca compta amb un nou fons especial que trobareu a la Planta 2, el fons de Món laboral. En aquest espai hem agrupat tots aquells documents que poden ser útils als nostres usuaris ja sigui per cercar feina com per formar-se i preparar-se millor per fer front al difícil mercat laboral actual.

Els documents estan agrupats en els següents grups segons la seva temàtica i identificats amb les següents icones:

icones del fons Món laboral

No només trobareu informació en els llibres sinó que podeu accedir a molta més informació en línia a través del Prestatge virtual. No us perdeu l’exposició de novetats que trobareu al vestíbul de la Biblioteca ni la guia que us hem preparat i que us podeu descarregar clicant a l’enllaç.

A més, periòdicament organitzarem una activitat relacionada amb aquest àmbit, xerrades, conferències, tallers pràctics a l’Aula multimèdia.