3r aniversari de la Biblioteca i revetlla de Sant Jordi

dracAquest passat dimecres 22 d’abril es va celebrar a la Biblioteca el tercer aniversari de la seva entrada en funcionament i, com ja és tradicional, la tercera Revetlla de Sant Jordi.

Tota la jornada es va dedicar a la cultura amb tallers, contes, dansa i actuacions musicals  que van poder gaudir les més de 1200 persones que van assistir-hi. La Revetlla es completà amb els dos espectacles especials del divendres 24 d’abril, l’espectacle familiar de titelles Antologies on hi van assistir més de 140 persones i l’espectacle musical i humorístic El Sobrino cantacuentos amb una cinquantena d’espectadors.
Si no vau poder venir ni gaudir de la Revetlla i de la diada de Sant Jordi a Castelldefels, aquí teniu l’àlbum de fotos amb el més destacable.
Gràcies a tots per la vostra assistència!