Somia la Biblioteca

guanyador sorteig somia una bibliotecaDurant la Diada de Sant Jordi d’enguany la Biblioteca Central va sortir al carrer amb el seu estand a la plaça de l’Església on, a més d’informar als ciutadans sobre els serveis que ofereix la Biblioteca, tothom va poder sol·licitar el carnet d’usuari i participar en la iniciativa Somia la Biblioteca. Així doncs, qualsevol usuari de la Biblioteca va poder omplir una butlleta amb idees i/o suggeriments per millorar aquest equipament cultural i participar en el sorteig de dues entrades per al concert d’Ara Malikian  & Fernando Egozcue al Teatre Plaza.

El sorteig es va fer dimarts dia 5 de maig, i la afortunada va ser la Montse Castells. Enhorabona!

D’entre els més de 80 participants us volem destacar les següents aportacions:

– Desitjo que es projectin pel·lícules velles cada setmana.

– Que sigáis siempre innovando y poniendo corazón en vuestro trabajo.

– Tal cual, no cambiéis nada por favor.

– On pugui gaudir de les seves terrasses.

– M’agradaria més tardes de conta-contes per adults.

– Que hi hagin més llibres de la Tea Stilton i una màquina d’aigua.

– Programar algun recital de poesía más.

– Una sala per escoltar música.

– Espais de creació oberts a tothom per assajar i representar tot tipus d’art.

Gràcies per les vostres aportacions i suggeriments, esperem poder posar-los en pràctica properament.