Participar a les IV Jornades de Vida Sana té premi!

cartell IVes Jornades Vida SanaCom cada any, la Biblioteca durà a terme enguany les IV Jornades Vida Sana 100% natural, 100% cultural, que tindran lloc del dia 6 de febrer al 18 de març. Aquestes jornades es programen de nou amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el fengshui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Les inscripcions a les activitats ja estan obertes així que, mireu el programa i afanyeu-vos!

De les més de 30 activitats per a tots els públics que s’ofereixen, us destaquem les següents:

• Dimarts 8 de 18.30 a 20 h. Xerrada – taller “Intoleràncies i al.lèrgies alimentàries “. Aliments implicats en les intoleràncies i les al.lèrgies, com detectar-les i alternatives culinàries a càrrec de Mònica Valverde, CASAP Can Bou. Cal fer inscripció prèvia. Espai de suport planta 1.
  • Dimecres 9 de 19 a 20.30 h. Taller “Risoteràpia: un somriure de felicitat. Trenca amb els patrons i allibera la teva ment, el teu cos, i les teves emocions ” a càrrec de Daniel Bou. Cal inscripció prèvia. Sala Margarida Xirgu.

Per cert, ja teniu a la vostra disposició una exposició bibliogràfica amb una selecció dels documents més atractius sobre aquesta temàtica que trobareu a la Planta 0 de la Biblioteca i una guia de lectura que podeu venir a buscar o descarregar-vos tot seguit!

Tots aquells que agafeu algun llibre del nostre fons especial podeu omplir una butlleta i participar en el sorteig d’un mes de classes gratuïtes al centre postural.