Jornades de les Dones a la Biblioteca

exposició bibliogràficaS’apropa el Dia Internacional de la Dona, el 8 de març. Per això, del 4 al 16 de març es desenvolupen a Castelldefels les XXXII Jornades de les Dones amb la participació del Consell Municipal de les Dones, enguany centrades en el tema “Les dones i el poder de les xarxes socials”. Com cada any, les jornades proposen un conjunt d’actes i activitats culturals, formatives, socials, d’oci, etc. amb l’objectiu de promoure la sensibilització i el debat en el municipi entorn de les desigualtats de gènere i els drets de ciutadania de les dones.

A la planta 1 ja pots trobar un recull d’obres on les dones son les protagonistes!

I també pots consultar la programació de les XXXII Jornades de les Dones clicant al següent enllaç: