Programa d’activitats A taula

portada programa A taulaUn any més la Biblioteca programa un seguit d’activitats dins del cicle A taula. Del proper dimecres 27 d’abril fins el dimecres 15 de juny podreu gaudir de més de 25 activitats per a tots els públics relacionats amb la cuina, la nutrició, l’alimentació saludable, l’horticultura, etc, des de tallers fins a xerrades passant per tastos de diferents productes.

Com sabeu, la Biblioteca disposa d’un fons especialitzat en Cuina. La part d’adults compta amb més de 900 documents i  podeu consultar-la a la Planta 1, mentre que la part infantil, la Biblio&teca, compta amb uns 300.

I si voleu descobrir moltes més coses consulteu el Prestatge Virtual de la XBM, hi trobareu receptes, recomanacions, app’s, webs destacades, etc.

Aquí teniu la guia del fons esepcial de cuina amb una selecció d’algunes de les adquisicions dels darrers dos anys:

No us ho perdeu!

Per cert, tots els participants a les activitats familiars podreu prendre part al sorteig de 4 entrades per al Museu de la Xocolata de Barcelona!