Revetlla de Sant Jordi i quart aniversari de la Biblioteca!

Cartell Revetlla de Sant Jordi 2016Aquest divendres 22 d’abril torna ser especial per la biblioteca, enguany celebrem la IV Revetlla de Sant Jordi i el nostre 4t aniversari. Tal i com vem fer l’any passat la biblioteca es transformarà en un espai on hi conviuran el teatre, la música, la dansa, la narració oral, els tallers infantils, la tecnologia, etc.

A partir de les 17 h. i fins les 20:30 h. del vespre tothom està convidat a passar per la biblioteca per escoltar música en directe, gaudir de la dansa, escoltar un conte, fer manualitats ….

Si voleu fer-vos una idea de l’ambient que s’hi respirà en l’edició de l’any passat, aquí teniu la galería fotogràfica de la Revetlla de l’any passat.

Vine amb nosaltres a celebrar la gran festa del llibre i la lectura i el nostre quart aniversari. T’hi esperem!!

Amb la col.laboració de l’Escola Municipal de Dansa, l’Agrupació de Cultura Popular, Quartet Assai, Petit Ballet Corporal, Performing Arts Show, Tinkerers LabMelomaniaks.

Pel que fa al funcionament de la Biblioteca:

– El servei de préstec, retorn, recollida de reserves i altres consultes es realitzarà a la 2a planta.
– Els ordinadors d’Internet i + de la 1a planta i infantil estaran desactivats.
– L’únic espai d’estudi seran els espais de suport i taules de la 2a planta.

ATENCIÓ!

L’horari de la Biblioteca aquest dia serà de 9.30 a 14 i de 16 a 20.30 h. El dissabte 23 diada de Sant Jordi la Biblioteca obrirà de 10.30 a 13.30 h.