Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado

Destacats

Una biblioteca oberta, connectada, inclusiva, cultural, productiva, digital, formativa i lúdica. Una àgora de la cultura i les arts, punt de trobada i de participació de la ciutadania en lectura i  coneixement. El centre cultural de Castelldefels.

NOVETATS.png

GUIES DE NOVETATS

CONEIXEMENTS

FICCIÓ

activitats.png

AGENDES D'ACTIVITATS

ACTIVITATS DE MAIG

inscripcions.png

PREINSCRIU-TE A LES ACTIVITATS!

Més esdeveniments

El Castell Notícies

• Nou període d’aules d’estudi a les nits i els caps de setmana

Fins al 22 de juny, quan finalitza el servei de biblioteca, els dies feiners a partir de les 20 hores, els dissabtes a la tarda i els diumenges i festius tot el dia · L'equipament cultural ofereix un espai per a l'estudi · Hi pot accedir tot l'estudiantat, cursi els estudis que cursi, amb el compromís de respectar el silenci · El servei no s’ofereix a la Biblioteca els dies 11 i 12 de maig i 8 i 9 de juny (tancat perquè és un espai electoral)