Programa d’activitats especial: Tastant la cultura nòrdica

tastant-la-cultura-nordicaDes del proper dijous 27 d’octubre fins el dimarts 15 de novembre grans i petits podreu gaudir d’un programa especial d’activitats que girarà al voltant dels països nòrdics i de molt diversos aspectes de la seva cultura, com ara la cuina, la literatura, el cinema, la pintura, la mitologia, etc: Tastant la cultura nòrdica.

Mireu-vos bé l’agenda i inscriviu-vos en aquelles activitats que més us interessin, les places són limitades!

També podeu aprofundir en qualsevol dels aspectes d’aquesta cultura consultant:

• Les exposicions bibliogràfiques que trobareu en diferents zones de la Biblioteca: al vestíbul documents per a tots els públics relacionats amb la cultura nòrdica … contes, pel·lícules, música, etc. i a la Planta 1 una selecció de la millor novel·la negra escrita en aquests països.
  • Les guies de lectura que podeu descarregar-vos clicant als enllaços de sota: una dedicada a la seva cultura i l’altra al boom de la novel·la negra.