Tertúlia literària: “L’agulla daurada” de Montserrat Roig

portada L'agulla dauradaJa podeu passar a recollir el llibre que comentarem a la propera Tertúlia literària del dimarts 13 de desembre. Aquest mes, aprofitant que enguany es commemora el 25è aniversari de la mort de la Montserrat Roig, llegirem L’agulla daurada, relat sobre la seva estada a Leningrad (actualment Sant Petersburg) i que va ser guardonat amb el Premi Nacional de Literatura Catalana de l’any 1986. Per comentar l’obra i saber-ne més d’una de les escriptores catalanes més importants del segle XX, comptarem amb la presència de Neus Ràfols, de l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya.

A la Biblioteca disposem d’altres llibres de l’autora i també de la darrera biografia Amb uns altres ulls de Betsabé Garcia, que trobareu exposada al vestíbul de la Biblioteca. Si voleu conèixer una mica més la seva vida, cliqueu a l’enllaç per veure el documental emès a TVC Montserrat Roig: retrat d’una mirada.

Tothom està convidat a participar-hi, no cal inscripció prèvia. Com sempre, a les 19 h. a la Sala Margarida Xirgu.

Per cert, avui mateix a les 19 h. s’inaugura l’Espai Montserrat Roig, el nou Centre d’Informació i Recursos per a les Dones i Persones LGTBI, al carrer Església núm. 117.