Nadal a la Biblioteca: tallers infantils, sortejos i molt més!

copia-de-20161130_164031Aquest Nadal us tenim preparades moltes sorpreses. Al vestíbul de la Biblioteca i a la Sala Infantil hi trobareu uns “regals” molt ben embolicats consistents en un paquetet de llibres que us proposem i que us podeu endur en préstec. Tots aquells que us n’endugueu podreu omplir una butlleta amb les vostres dades, deixar-la a l’urna que trobareu en els dos espais esmentats i podreu participar en el sorteig de dues paneres culturals que inclouen un lot de llibres i 2 entrades pel Teatre Plaza en la modalitat d’adults i 4 en la d’infants.

D’altra banda, us hem preparat un programa especial d’activitats per aquest Nadal que podeu consultar clicant al següent enllaç:

Encara hi ha places als següents tallers, animeu-vos!

• Dijous 29 de desembre de 18 a 30 h. Taller “Embolica regals sense embolicar amb el medi ambient” a càrrec de Fundesplai. Infants a partir de 6 anys.
  • Divendres 30 de desembre de 12 a 13.30 h. Taller “Una làmpada de nassos… amb l’Home dels Nassos” a càrrec de Enigma Difusió Patrimonial. Infants a partir de 6 anys.

22

I si voleu trobar infinitat de recursos per passar unes vacances de Nadal ben distretes, no dubteu a consultar l’especial Nadal del Gènius, el portal infantil de la Xarxa de Biblioteques Públiques Municipals!

Especial Nadal