Biblio & teca 2017: cuina per als més petits

cartell Biblio&teca 2017Per donar visibilitat al nostre fons especialitzat en cuina infantil BIBLIO&teca, us hem preparat un programa amb les activitats previstes del 3 de maig al 3 de juny.

De les diferents activitats, en destaquem les següents:

• Dissabte 6 de maig de 12 a 13.30 h. “Què en sabem de les verdures del Parc Agrari del Baix Llobregat? Textures, colors, olors i sabors que ens sorprendran. I fem un entrepà vegetal per llepar-nos els dits!” a càrrec de Mesquemenjar. Infants de 4 a 7 anys. Sala taller infantil.
  • Dissabte 13 de maig d’11 a 12.30 h. Taller “Els petits xefs fan mandonguilles de peix. Qui diu que cuinar el peix fresc és difícil? Aprenem a preparar delicioses mandonguilles de peix fresc local fetes a mà en pocs minuts!, a càrrec d’ El Peix al plat. Infants a partir de 6 anys. Sala taller infantil.
  • Divendres 26 de maig de 18 a 19.30 h. Taller “Cuinar amb herbes, un món de gustos i sensacions. Descobrim plantes que formen part del nostre paisatge mediterrani que podem utilitzar a la cuina amb receptes fresques i creatives. Autèntics Xefs d’herbes!”, a càrrec de Beatriu Quintana de El Parc de les Olors. Infants a partir de 5 anys. Sala taller infantil.

Aquest fons especial està ubicat a la prestatgeria amb més color de tota la sala infantil i allà trobareu:

• Llibres sobre tècniques culinàries.
  • Receptaris per aprendre a elaborar els plats més saborosos.
  • Contes i pel·lícules sobre cuina.