Agenda d’activitats de juny

Ja podeu consultar l’agenda d’activitats del mes de juny, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers de conversa, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

De totes les activitats us recomanem especialment les següents:

• Divendres 9 de juny de 18.30 a 20 h. Taller “Descobreix la cuina japonesa. Quins són els ingredients, com es prepara? Sigues expert en sushi i nigiris i sorprèn a tothom!” a càrrec de Núria Membrado. Infants a partir de 6 anys acompanyats d’un adult. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.
  • Dilluns 26 de 19 a 20.30 h. Xerrada “Països Catalans, un debat obert i un element comú: la llengua” en motiu de la setmana de la Flama del Canigó i el 25è aniversari de la mort de Joan Fuster, amb la presència d’Oriol Rocosa Girbau, director del Centre de Normalització Lingüística Eramprunyà i Ferran García-Oliver, guanyador del 44è Premi Octubre d’assaig Premi Joan Fuster, amb el llibre Valencians sense ADN. Relats dels orígens; presenta l’acte Claudia Pujol, vocal de la Junta Nacional d’Omnium Cultural i directora de la revista Sàpiens . Espai Margarida Xirgu.