Biblioplatja 2017: Cap a la platja Harry!

cartell BP 2017Un estiu més la Biblioteca de la Platja Carme Romaní apropa la cultura a la platja. Situada al Parc del Mar s/n
(al costat del carrer 11), la biblioteca de la platja torna a obrir les seves portes el proper 3 de juliol fins el 8 de setembre.

De dilluns a divendres de 17 a 21 h es podrà gaudir d’una selecció de novel·la, diaris i revistes, DVDs i llibres per a infants, que us podreu endur a casa o bé consultar a la biblioteca.

Aquest any l’equipament presenta moltes novetats i el tema de la Biblioteca de la platja 2017 és 20 anys de Harry Potter: cap a la platja Harry! ja que enguany se celebra el 20è aniversari de la publicació de la primera part, obra de l’escriptora J.K. Rowling, Harry Potter i la pedra filosofal.  Així doncs, durant el mes de juliol podreu gaudir d’un ampli ventall d’activitats per a tots els públics,tots els dies a les 19 h hi tindrà lloc una activitat gratuïta. Els mesos d’agost i setembre les activitats tindran lloc els dilluns, dimecres i divendres.

Si voleu saber el programa d’activitats complet ja podeu consultar-lo clicant al següent enllaç:

Per cert, enguany celebrem els 25 anys de la Biblioteca de la Platja Carme Romaní!