Agenda d’activitats d’octubre

Ja podeu consultar l’agenda d’activitats del mes d’octubre, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

Aquest mes hi ha moltes novetats! Comença el cicle Tastant Cuba, les noves tertúlies en anglès i francès, la celebració del Dia Internacional de la Biblioteca Pública …

De les més de 40 activitats us recomanem especialment les següents:

Dimarts 10 de 19 a 20.30 h. Xerrada “Les entitats financeres i els seus productes: atenció i bones pràctiques, drets dels consumidors i normes de transparència i protecció” a càrrec d’AIDEC-ADICAE, en col·laboració amb l’OMIC. Espai Margarida Xirgu

Dijous 19 de 19 a 20.30 h. Xerrada “El Flamenco: el cante de los trabajadores. Universalidad, aspectos históricos y compromiso social del flamenco” a càrrec de Juan Pinilla, cantant flamenc que actuarà al Teatre Plaza el dissabte dia 20 d’octubre. Espai Margarida Xirgu.

Divendres dia 20 de novembre a les 21 h. Contes per adults “Ancestros. Cuentos, música, danza y poesia afrocubana. Güemilere (fiesta en Yoruba) es un espectáculo de música, cantos y danzas afrocubanes donde las leyendas yorubas funden lo religioso y lo místico de una de las principales fuentes de la cultura cubana, la cultura africana” a càrrec de Marieta Sanchez i amb la música de Alberto Pico. Espai Margarida Xirgu.

Dilluns 23 de 17.30 a 19 h. “L’Armari de l’Olivia” a càrrec del personal de la biblioteca. Espai de creació i experimentació al voltant de la lectura: descobrint llibres, gaudint d’il·lustracions i textos i sobretot creant! Infants de 4 a 9 anys. Espai Margarida Xirgu.