La Biblioteca de la platja 2017 en imatges

Un any més, la Biblioteca de la platja Carme Romaní ha estat tot un èxit. Enguany ha celebrat els seus 25 anys i els seus usuaris han pogut gaudir d’una programació especial en motiu de la publicació de la primera part de l’obra de l’escriptora J.K. Rowling, Harry Potter i la pedra filosofal. Del 3 de juliol al 8 de setembre, la Biblioplatja ha tingut una més que remarcable assistència de públic, tant a la seva petita sala com a la pineda, on s’hi han realitzat activitats per a tots els públics. Més de 4300 persones hi han passat al llarg dels dos mesos en que ha obert les seves portes, i quasi 3000 han assistit a alguna de les quasi 40 activitats que hi han tingut lloc.

Us deixem amb un recull d’imatges de la Biblioplatja d’enguany:

També podeu veure el reportatge que van fer el passat 13 d’agost per L’Informatiu de TVE: