Visites i formació d’usuaris per als alumnes dels centres educatius

La Biblioteca engega un any més el seu programa de formació adreçat especialment als instituts d’educació secundària del nostre municipi i a tots els centres de formació reglada per a nens i joves a partir de 12 anys, incloent-hi els alumnes de Programes de promoció professional i de Programes de formació i inserció. Amb aquestes sessions es vol donar a conèixer l’equipament i els serveis que ofereix, a més d’explicar com moure’s pel catàleg de la Biblioteca i consultar i treure partit de la Biblioteca Virtual. Les sessions, d’una durada d’una hora i escaig i tindran lloc dimarts al matí. Cal concertar cita prèvia, com sempre, al telèfon 93 636 96 97, a l’e-mail b.castelldefels@diba.cat o a la mateixa Biblioteca.

Si voleu veure amb més detall el tipus de visites i la formació concreta que s’imparteix podeu visualitzar el següent document: