Noves activitats i tertúlia en motiu del Dia Mundial de la Filosofia

portada Amor líquidoEl dijous 16 de novembre se celebra el Dia Mundial de la Filosofia. Per això la Biblioteca us ha preparat un petit programa d’activitats per a tots els públics.

En aquest marc, encetem també una nova tertúlia sobre temes filosòfics titulada Pren-t’ho amb filosofia. En la primera trobada que tindrà lloc el dilluns dia 13, llegim Amor líquido de Z. Baumann, una tertúlia per reflexionar sobre les relacions sentimentals entre les persones, els canvis, el que esperem i el que no … moderat per Enrico Mora, professor de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Al vestíbul de la Biblioteca hi trobareu un seguit de llibres de l’autor i relacionats amb les activitats del cicle, tots disponibles per al préstec.