Nadal a la Biblioteca!

Aquest Nadal us tenim preparades moltes sorpreses. Al vestíbul de la Biblioteca, a la Planta 1 i a la Sala Infantil hi trobareu uns “regals” molt ben embolicats consistents en un paquetet de llibres que us proposem i que us podeu endur en préstec. Tots aquells que us n’endugueu podreu omplir una butlleta amb les vostres dades, deixar-la a l’urna que trobareu al vestíbul i a la Sala Infantil i podreu participar en el sorteig de dues paneres culturals que inclouen un lot de llibres i 2 entrades pel Teatre Plaza en la modalitat d’adults i 4 en la d’infants.

Avui mateix podeu apuntar-vos als tallers infantils de Nadal:

D’altra banda, des d’avui mateix tots els nens i nenes podreu demanar el vostre Passaport de lectura per anotar els llibres que aneu llegint!

I si voleu trobar infinitat de recursos per passar unes vacances de Nadal ben distretes, no dubteu a consultar l’especial Nadal!