Agenda d’activitats de gener

Ja podeu consultar l’agenda d’activitats del mes de gener, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

De les més de 30 activitats que es faran a la Biblioteca, us recomanem especialment les següents:

Dimarts 16 de 19 a 20.30 h. Xerrada “Les Migracions al Mediterrani: el nostre mar” a càrrec de Carles Darder, d’Stop Mare Mortum. Espai Margarida Xirgu. Aquesta activitat complementa l’obra de teatre El Metge de Lampedusa que es veurà al Teatre Plaza el divendres 19 de gener a les 21h.

Dissabte 20 de 12 a 13.30 h. Taller “Ciència i música: això si que vibra. D’on surt la música? Ens convertirem en luthiers per explicar com es produeixen els sons i ens emportarem el instrument musical que creem a casa” a càrrec de Ciència Divertida. Infants a partir de 6 anys. Sala taller infantil.

Dimecres 24 de 19 a 20.30 h. Taller “Postres de temporada con productos de proximidad” a càrrec de Walter Vogt de la Escuela Estudio Gastronómico. Sala taller infantil.