Tertúlia literària “Nova collita”

portada Els estranysAquest 2018 la Biblioteca comença una nova tertúlia literària dedicada a descobrir nous escriptors del nostre país, ja sigui de narrativa o de novel·la. Es tracta d’autors d’obres de força qualitat literària, que gaudeixen del reconeixement de la crítica però que encara no han arribat al gran públic.

La primera tertúlia tindrà lloc el dijous 8 de març a les 19 h. i comptarem amb la presència de l’escriptor Raül Garrigasait que, entre altres gèneres, ha escrit poesia, assaig i la seva primera novel·la Els estranys, guardonada amb el prestigiós XVIII Premi Llibreter 2017, atorgat pel Gremi de Llibreters de Catalunya.

Ja podeu passar a recollir un exemplar pel taulell de la Planta 0 de la Biblioteca.

Us deixem amb l’entrevista que li van fer al diari digital de cultura Núvol: