Agenda d’activitats de març

Ja podeu consultar l’agenda d’activitats del mes de març, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

De totes les activitats us recomanem especialment les següents:

Dijous 8 de 19 a 20.30 h. Tertúlia literària “Nova collita: descobrim nous escriptors”, llegim Els estranys de Raül Garrigasait, amb la presència de l’autor. Llegim la seva primera novel·la que va ser guardonada amb el XVIII Premi Llibreter 2017, atorgat pel Gremi de Llibreters de Catalunya. Cal inscripció prèvia. Espai de suport 3 planta 2.

Divendres 9 de 18 a 19.30 h. Taller de filosofia visual per a infants: Juguem al joc “Lo que tu quieras: quien es la persona más libre que conoces, puede hacer todo el mundo lo que le de la gana al mismo tiempo… y tu que piensas?” a càrrec de Susana Martínez.  Infants a partir de 8 anys acompanyats d’un adult. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.

Dilluns 12 de 17.30 a 19 h. Laboratori de lectura “Pomelo” a càrrec del personal de la biblioteca. Espai de creació i experimentació al voltant de la lectura: descobrint llibres, gaudint d’il·lustracions i textos i sobretot creant! Infants de 4 a 9 anys acompanyats d’un adult. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Per cert, com ja sabeu, continuen les activitats de les VI Jornades de Vida sana.