Ja són aquí les VI Jornades de Vida Sana

programació Vida sana 2018Del 15 de febrer al 24 de març d’enguany la Biblioteca celebra les VI Jornades de Vida Sana.

Aquestes jornades es programen de nou amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el fengshui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Per saber totes les activitats que us hem preparat cliqueu al següent enllaç:

De les més de 40 activitats programades us recomanem especialment les següents:

Dimecres 28 de febrer de 18 a 19.30 h. Hora del medi ambient “Fem una farmaciola amb elements naturals” a càrrec de Patrícia Bustos. En col·laboració amb la Regidoria de Medi Ambient. Infants a partir de 4 anys acompanyats d’un adult. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.

Dijous 1 de març de 19 a 20.30 h. Taller “Germinats i brots: quins beneficis tenen i com cultivar-los a casa” a càrrec de Manel Font. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.

Dimarts 20 de març de 18.30 a 20 h. Taller “La Flora intestinal i el seu paper protector i preventor en nombroses malalties” a càrrec de Iolanda Roma, dietista. Cal inscripció prèvia. Espai de suport planta 1.