El Club Petits 15 i el Club Grans 15

A la Biblioteca volem que els infants llegeixin i s’ho passin bé, per això oferim la possibilitat de participar en els dos clubs de lectura adreçats als nens i nenes que vulguin llegir i compartir les seves impressions: el Club Petits 15 i el Club Grans 15.

Els objectius són:

• El foment de la lectura.
  • El desenvolupament del pensament crític.
  • La millora de l’expressió oral.
  • El treball creatiu a partir de les lectures.

El Club Petits 15 és el grup de lectura infantil de 8 a 9 anys de la nostra biblioteca. Els quinze participants s’han reunit mensualment i gràcies a les lectures han pogut conversar i parlar de temes tant diversos com la importància de l’amistat, la llibertat i el respecte, descobrir monstres dins la biblioteca, gaudir de magnífiques il·lustracions, gaudir amb històries de por, de riure i un munt d’experiències! Tot seguit pots veure tots els títols que s’han llegit:

El Club Grans 15 és el grup de lectura infantil de 10 a 11 anys de la nostra biblioteca. Quinze infants es reuneixen amb la dinamitzadora un cop al mes per comentar la lectura que han realitzat a casa. Enguany el ventall de lectures de narrativa ha estat ampliat amb coneixements, còmic i poesia.

Enguany, hem comentat i treballat a partir de lectures d’escriptors  ben diversos, com ara Jaume Copons, Anna Cabeza, Rodolfo del Hoyo, Roald Dahl, Susie Hodge o Luke Pearson. Durant les darreres sessions les noies i nois del club han fet palesa la seva passió lectora, i al llarg de les diferents edicions, hem tingut el plaer de veure’ls créixer, literàriament i literalment.

Tot seguit pots veure tots els títols que s’han llegit: