VI Jornades de Vida Sana: activitats i informació per estar al dia

programació Vida sana 2018Del 15 de febrer al 24 de març d’enguany la Biblioteca celebra les VI Jornades de Vida Sana.

Aquestes jornades es programen de nou amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el fengshui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Recordeu que també trobareu molts recursos, consells, adreces d’interès, notícies relacionades amb la salut, activitats, recomanacions de llibres, etc. al Prestage virtual de Salut, confeccionat per la Xarxa de Biblioteques Municipals. Podeu accedir-hi clicant la següent imatge:

Prestatge Virtual de Salut

Per saber totes les activitats que us hem preparat cliqueu al següent enllaç:

De les més de 40 activitats programades us recomanem especialment les següents:

Divendres 9 de 18 a 19.30 h. Taller de filosofia visual per a infants: Juguem al joc “Lo que tu quieras: quien es la persona más libre que conoces, puede hacer todo el mundo lo que le de la gana al mismo tiempo… y tu que piensas?” a càrrec de  Susana Martínez.  Infants a partir de 8 anys. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.

Dimarts 13 de 19 a 20.30 h. Taller “Conoce y mejora las posturas más habituales del yoga” a càrrec d’Alicia Gruas, de l’Associació Centro Haziel. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Dimecres 14 de 18 a 19.30 h. Hora del medi ambient especial taller Bibliolab “Canvi climàtic i efecte hivernacle” a càrrec de Fun Brain. Infants a partir de 4 anys acompanyats d’un adult. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.