Agenda d’activitats de maig

Ja podeu consultar l’agenda d’activitats del mes de maig, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

Per cert, a partir del dia 8 de maig podreu gaudir del programa especial d’activitats A taula, relacionat amb el món de la gastronomia i l’alimentació.

De les més de 50 activitats us recomanem especialment les següents:

Dimecres 2 de 19 a 20.30 h. Xerrada “Un títol cabdal i actual: Els catalans als camps nazis de Montserrat Roig” a
càrrec de Mar Trallero, membre del grup de recerca GEXEL (Grup d’Estudis de l’Exili Literari Republicà de 1939). Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Dimecres 9 de 19 a 20.30 h. Presentació i xerrada sobre el llibre “Educar per estimar” a càrrec de la seva autora
Eva Bach. Cal inscripció prèvia. En col·laboració amb la Regidoria d’Educació. Espai Margarida Xirgu.

Dilluns 14 de 17.30 a 19 h. Laboratori de lectura “El calaix de l’artista” a càrrec del personal de la biblioteca. Espai de creació i experimentació al voltant de la lectura: descobrint llibres, gaudint d’il·lustracions i textos i sobretot creant! Infants de 4 a 9 anys. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.