Curs d’ACTIC a La Guaita

Si vols treure’t l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC), vine a la Biblioteca!

A més, ara et pots apuntar al curs de Nivell bàsic de La Guaita, inscripcions fins el 25 d’aquest mes!

Si vols preparar-te pel teu compte demana en préstec els temaris que trobaràs a la Biblioteca.

Amb l’ACTIC es pretén:

• promoure la capacitació digital de la ciutadania per tal d’assolir una societat del coneixement inclusiva, dinàmica i competitiva.
  • generalitzar un estàndard en el mercat de treball que afavoreixi l’ocupació i la integració de les empreses i entitats en la dinàmica de la societat de la informació.
  • assegurar l’eficàcia de l’ús de les TIC en qualsevol activitat personal, econòmica o social.
  • influenciar positivament la qualitat de la formació en TIC.

Per més informació consulteu el portal actic.gencat.cat o adreceu-vos al taulell de la 1a planta de la Biblioteca i us explicarem com fer la inscripció a la prova i mirarem de facilitar-vos els llibres que us poden servir per preparar-vos la prova.

També teniu aquesta guia on us ho expliquem tot resumit: