Biblioplatja 2018: Un estiu de contes!

Cartell Biblioplatja 2018Un estiu més la Biblioteca de la Platja Carme Romaní apropa la cultura a la platja. Situada al Parc del Mar s/n
(al costat del carrer 11), la biblioteca de la platja torna a obrir les seves portes el proper 2 de juliol fins el 7 de setembre.

Aquest any us esperem de nou per gaudir de l’estiu amb tots vosaltres!! De dilluns a divendres de 17 a 21 h podreu gaudir d’una selecció de novel·la, diaris i revistes, pel·lícules i llibres per a infants, que us podreu endur a casa o bé consultar a la biblioteca. A més podreu gaudir de moltes activitats familiars i gratuïtes per a tothom! Consulteu la programació!

Aquest any la biblioplatja està dedicada al món dels contes i al 75è aniversari de la publicació del llibre d’Antoine de Saint-Exupéry El Petit Príncep.

Un espai agradable sota els pins on gaudir de la lectura, la música i la cultura. Us esperem!!!

Si voleu saber el programa d’activitats complet ja podeu consultar-lo clicant al següent enllaç: