Continuem amb el Bibliorepte

Ja pots venir a buscar el llibre pel segon repte. Aquest mes de juny trobaràs exposats al vestíbul de la Biblioteca llibres que fa més de 50 anys que s’han editat, en resum, clàssics més o menys contemporanis.

Si no has completat el primer repte no pateixis, pots afegir-t’hi i anar al teu ritme.

Per començar, hauràs d’inscriure’t en el bibliorepte; després has de passar pel taulell, mentre tinguis el llibre prestat al teu carnet, per posar-te el segell de participació a la teva butlleta.

Tots els participants que aconseguiu completar el bibliorepte, podeu omplir la butlleta de participació per al sorteig d’una panera cultural i dipositar-la a l’urna. El sorteig es realitzarà el 15 de novembre d’enguany.

Esperem que gaudeixis molt d’aquest joc i si us plau, no t’oblidis de recomanar-nos els llibres que més t’agradin.

Bona lectura!