Ja tenim el nou bibliorepte d’aquest mes

Ja pots venir a buscar el llibre pel segon repte. Aquest mes de juliol trobaràs exposats al vestíbul de la Biblioteca Històries de pel·lícula, llibres que han inspirat pel·lícules o sèries de TV.

Si no has completat esl primers reptes no pateixis, pots afegir-t’hi i anar al teu ritme.

Per començar, hauràs d’inscriure’t en el bibliorepte; després has de passar pel taulell, mentre tinguis el llibre prestat al teu carnet, per posar-te el segell de participació a la teva butlleta.

Tots els participants que aconseguiu completar el bibliorepte, podeu omplir la butlleta de participació per al sorteig d’una panera cultural i dipositar-la a l’urna. El sorteig es realitzarà el 15 de novembre d’enguany.

Esperem que gaudeixis molt d’aquest joc i si us plau, no t’oblidis de recomanar-nos els llibres que més t’agradin.

Anima’t i apunta-t’hi, ja són més de 80 usuaris participants! I bona lectura!