Continua el Bibliorepte …

Ja som a la meitat del Bibliorepte, avui comença el quart repte titulat Lletres exprés, així que ja pots venir a buscar el teu llibre. Aquest mes d’agost trobaràs exposats al vestíbul de la Biblioteca relats curts i contes per a tots els gustos, des de clàssics fins a autors novells: Roald Dahl, Sànchez Piñol, Quim Monzó, Alice Munro, Julio Cortázar i molts més.

Si no has completat els primers reptes no pateixis, pots afegir-t’hi i anar al teu ritme.

Per començar, hauràs d’inscriure’t en el bibliorepte; després has de passar pel taulell, mentre tinguis el llibre prestat al teu carnet, per posar-te el segell de participació a la teva butlleta.

Tots els participants que aconseguiu completar el bibliorepte, podeu omplir la butlleta de participació per al sorteig d’una panera cultural i dipositar-la a l’urna. El sorteig es realitzarà el 15 de novembre d’enguany.

Esperem que gaudeixis molt d’aquest joc i si us plau, no t’oblidis de recomanar-nos els llibres que més t’agradin.

Anima’t i apunta-t’hi, ja són més de 90 usuaris participants! I bona lectura!