Agenda d’activitats de setembre

activitat origamiJa podeu consultar l’agenda d’activitats del mes de setembre, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

De totes les activitats us recomanem les següents:

• Dilluns 17 de 19 a 20.30 h. Taller “Essències del Parc del Garraf: com fer tres preparats (base alcohol, base oli i aromatització de vinagre) ” a càrrec de Pilar Herrero d’Argelaga. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.
  • Divendres 21 de 18 a 19 h. Taller de cuina “Aliments que va portar Colom d’Amèrica!” a càrrec de l’Escola de Cuina Boqueria. Infants a partir de 6 anys. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.
  • Dimecres 26 de 18.30 a 20 h. Xerrada – taller “Los “peligros” de Internet: ciberbullying, qué es y qué hacer, acoso sexual, contenidos inadecuados, reputación y fama” a càrrec de Sekuritz. Cal inscripció prèvia. Espai de suport planta 1.