Per Nadal tallers i concursos per tothom

Aquest Nadal us tenim preparades moltes sorpreses. Al vestíbul de la Biblioteca, a la Planta 1 i a la Sala Infantil hi trobareu uns “regals” molt ben embolicats consistents en paquets de llibres que us podeu endur en préstec. Per triar us hem donat una pista, al paper de regal hi trobareu el començament del llibre o alguna frase extreta del mateix llibre. Tots aquells que us n’endugueu podreu omplir una butlleta amb les vostres dades, deixar-la a l’urna que trobareu en els dos espais esmentats i podreu participar en el sorteig de dues paneres culturals que inclouen un lot de llibres i 2 entrades pel Teatre Plaza en la modalitat d’adults i 4 en la d’infants. El sorteig tindrà lloc el dia 8 de gener de 2019 a les 17.30 durant el transcurs de la lectura de contes dels “15 minuts comptats”.

Si voleu, en el següent video podeu veure com ho hem preparat tot:

D’altra banda, us hem preparat un programa especial d’activitats per aquest Nadal que podeu consultar clicant al següent enllaç: