Ja tenim els guanyadors de les paneres culturals de Nadal!

Durant el transcurs de l’activitat 15 minuts comptats del passat dimarts 8 de gener es va fer el sorteig de dues paneres culturals que inclouen un lot de llibres i 2 entrades pel Teatre Plaza en la modalitat d’adults i 4 en la d’infants entre els usuaris participants.

Per participar-hi només han hagut d’endur-se en préstec algun dels “regals de Nadal” que us heu anat trobant per la Biblioteca, uns paquets de llibres disponibles per al préstec i amb una pista per ajudar al lector a triar, el començament del llibre o alguna frase extreta del mateix llibre.

D’entre els 121 participants en la categoria d’adults l’afortunada ha estat Alicia Calvo. Pel que fa a la categoria d’infants, dels 166 nens i nenes que hi han participat, l’afortunada que ha obtingut el lot de llibres infantils i les entrades ha estat l’Edith López:

Edith LópezAlicia Calvo

L’enhorabona!