Comencen les 7es Jornades de Vida Sana

cartellDel 13 de febrer al 30 de març d’enguany la Biblioteca celebra les 7es Jornades de Vida Sana.

Aquestes jornades es programen de nou amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el fengshui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Recordeu que també trobareu molts recursos, consells, adreces d’interès, notícies relacionades amb la salut, activitats, recomanacions de llibres, etc. al Prestage virtual de Salut, confeccionat per la Xarxa de Biblioteques Municipals. Podeu accedir-hi clicant la següent imatge:

Prestatge Virtual de Salut

Per saber totes les activitats que us hem preparat cliqueu al següent enllaç:

De les més de 40 activitats programades us recomanem especialment les següents:

Dijous 28 de febrer de 18.30 a 20 h. Taller-cata “L’oli: l’essència de la dieta mediterrània” a càrrec d’Art-e-Sans. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Dimarts 5 de març de 18.30 a 20 h. Taller “Fisioteràpia respiratòria en pediatria: els sorolls respiratoris del bebè i la importància de la higiene, temperatura, humitat, hidratació…” a càrrec d’Antonio Mantas, fisioterapeuta de CORE FISyOS. Cal inscripció prèvia. Espai de suport planta 1.

Dijous 7 de març de 19 a 20.30 h. Xerrada “Coneix el teu cervell: descobriràs el teu potencial!”  a càrrec de la doctora Rosa Casafont, neuròloga.  Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.