Tertúlia Llegir el teatre: “El gran mercado del mundo” de Calderón de la Barca

portada El gran mercado del mundoEnguany la Biblioteca engega una nova tertúlia literària trimestral on comentarem alguns dels textos teatrals que es representaran durant la temporada al Teatre Nacional de Catalunya, amb l’objectiu de donar a conèixer autors teatrals d’arreu del món, clàssics i contemporanis i d’ampliar el ventall de gèneres i lectures dels nostres usuaris.

Ja pots passar a recollir l’exemplar al vestíbul de la Biblioteca que comentarem el dijous 4 d’abril a les 19 h. Moderada pel personal de la Biblioteca.

Els usuaris que s’inscriguin a la nova tertúlia rebran d’obsequi el mateix exemplar. Tots els participants de la tertúlia tindran un 15% de descompte en l’entrada al TNC per veure l’obra que es representarà del 15 de maig al 22 de juny.

Aquest mes llegirem un clàssic del Segle d’Or, El gran mercado del mundo de Calderón de la Barca.

L’autor va escriure aquest auto sacramental amb una funció explícitament litúrgica, en un context europeu de forts sacsejos ideològics. Sovint els trasbalsos dels nostres temps actuals no volen parlar amb els preceptes morals d’altres èpoques, però els personatges al·legòrics que protagonitzen El gran mercado del mundo continuen poblant les nostres realitats. I el nostre món, cada cop és un mercat més gran.

Amb la col·laboració de: