Prepara’t per la Supernit

El proper divendres 31 de maig tindrà lloc la “Supernit a les Biblioteques”, una iniciativa del Super3, el Departament de Cultura i les biblioteques públiques municipals per tal de promoure la lectura i les biblioteques entre el públic infantil. Entre les 20h i les 21h, els membres del Super3 estan convocats a les biblioteques del tot el territori per participar en una activitat, especialment dissenyada per a l’ocasió i ajudar, així, la família del Super3 a posar fi al pla malèfic del Senyor de les Ombres.

Així doncs, ja podeu inscriure-us a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado per participar-hi i , si voleu, també podeu reservar plaça als tallers dels dies 23 i 28 de maig a les 18 i a les 18:30 h per fer les orelles èlfiques que us ajudaran, a vosaltres junt amb la Nenúfar i la Matoll, a potenciar la màgia positiva i vèncer el Senyor de les Ombres.

I si no pots esperar als tallers de la Biblioteca, aquí tens un video per aprendre a fer-te les orelles èlfiques tu mateix!