Properes Tertúlies literàries a la biblioteca

La Biblioteca té com un dels seu objectius desvetllar el gust per la lectura i donar a conèixer obres i autors de casa nostra, tant perquè amplieu el ventall de les vostres lectures com perquè pugueu conèixer personalment l’autor i hi pugueu conversar, preguntar o qüestionar tot el que vulgueu. Al vestíbul de la Biblioteca hi trobareu els exemplars per agafar-los en préstec.

Aquest mes el tenim especialment carregadet d’autors d’allò més diversos:

El dijous 16 de maig a les 19h. tindrem amb nosaltres el Pol Beckmann amb la seva novel·la Novel·la. Amb aquesta novel·la curta l’autor utilitza els seus personatges, un escriptor novell i els altres dos vèrtexs del triangle amorós que forma amb la Sofia i la Laura per parlar-nos de la relació entre realitat i ficció, entre el que imaginem i la realitat, amb una barreja de gèneres i tons narratius on predomina un marcat to humorístic, de paròdia i d’absurd que ens deixen entreveure la influència d’autors com Pere Calders o Quim Monzó.

El dimecres 22 de maig a les 19 h. ens visitarà el Rafael Vallbona per comentar la seva novel·la La casa de la frontera, mereixedora del Premi BBVA Sant Joan 2017 Una novel·la amb intriga i emoció situada a la Cerdanya on s’hi repassen els esdeveniments que han marcat la història del nostre país al llarg del segle XX. Rafael Vallbona és periodista, escriptor i guionista, i entre d’altres, ha escrit obres d’èxit com Forasters i Serrallonga, posteriorment adaptada en minisèrie a TV3.

Finalment, el dimecres dia 5 de juny a les 18:30 h tindrem amb nosaltres una de les revelacions o, més ben dit, consagracions d’aquest Sant Jordi, Marta Orriols. En aquest cas vindrà a conversar i a parlar de la seva segona novel·la Aprendre a parlar amb les plantes, una novel·la íntima, vívida, delicada i escrita amb penetració psicològica per una autora en plenitud de facultats literàries. Una novel·la sobre la reconciliació amb els que ja no hi són plena de frases rodones i passatges memorables, guanyadora del Premi Òmnium a la millor novel·la de l’any 2018.

Us hi esperem!