Tertúlia literària: “Digues un desig” de Jordi Cabré

Ja podeu passar a recollir el llibre que comentarem a la Tertúlia literària del dimecres 23 d’octubre a les 18:30 h. Aquest mes tindrem amb nosaltres el Jordi Cabré per comentar la seva darrera novel·la Digues un desig (Enciclopèdia Catalana, 2019), mereixedora del Premi Sant Jordi de Novel·la que atorga l’entitat Òminum Cultural. Diposem de la traducció al castellà.

Jordi Cabré (Barcelona, 1974) és periodista i escriptor, ha col·laborat en mitjans com El Punt, TV3, RAC1, ha estat director d’informatius de la xarxa de televisions locals Comunicàlia, també fou Director General de Promoció i Cooperació Cultural de la Generalitat de Catalunya, i ha escrit assaig i novel·les com Rubik a les palpentes o Després de Laura.

Us deixem amb un petit tall emès per TVC en motiu de la publicació de la novel·la que comentarem amb l’autor: