lots de nadal

Nadal a la Biblioteca: tallers familiars, sortejos i molt més!

lots de nadalAquest Nadal us tenim preparades moltes sorpreses. Al vestíbul de la Biblioteca, a la Planta 1 i a la Sala Infantil hi trobareu uns “regals” molt ben embolicats consistents en un paquetet de llibres que us proposem i que us podeu endur en préstec. Tots aquells que us n’endugueu podreu omplir una butlleta amb les vostres dades, deixar-la a l’urna que trobareu al vestíbul i al vestíbul de la Biblioteca i podreu participar en el sorteig de dues paneres culturals que inclouen un lot de llibres i 2 entrades pel Teatre Plaza en la modalitat d’adults i 4 en la d’infants. El sorteig tindrà lloc el 8 de gener a les 17.30 h a la lectura de contes dels “15 minuts comptats”.

D’altra banda, us hem preparat un programa especial d’activitats per aquest Nadal que podeu consultar clicant al següent enllaç:

Ja podeu apuntar-vos-hi!