Agenda d’activitats de febrer

Ja podeu consultar l’agenda d’activitats del mes de febrer, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

De totes les activitats us recomanem especialment les següents:

Dimarts 18 de 18 a 19.30 h. Xerrada “Tècniques de gestió emocional per a la vida quotidiana familiar” a càrrec de  la Nau Espacial, espai per a l’educació emocional. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Dilluns 24 de 17.30 a 19 h. Laboratori de lectura “Quan tot es fosc” a càrrec del personal de la biblioteca. Espai de creació i experimentació al voltant de la lectura: descobrint llibres, gaudint d’il·lustracions i textos i sobretot creant! Infants de 5 a 9 anys acompanyats d’un adult. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Dimarts 25 de 18.30 a 20 h. Xerrada “Alimentació i microbiota” a càrrec de Marta Morillo, nutricionista. Cal inscripció prèvia. Espai de suport planta 1.