Agenda d’activitats de gener

Ja podeu consultar l’agenda d’activitats del mes de gener, us la podeu descarregar des d’aquesta notícia o, si ho preferiu, podeu rebre-la puntualment al vostre correu electrònic després de donar-vos d’alta al nostre Newsletter. Com ja sabeu, la Biblioteca ofereix un ampli ventall d’activitats per a tots els públics com ara tallers de manualitats, activitats i tertúlies literàries, tallers per a les famílies, etc. Tan sols cal que us fixeu atentament en el públic al que s’adreça i, si cal, feu la inscripció presencialment, per telèfon o e-mail.

De totes les activitats us recomanem especialment les següents:

Dilluns 20 de 18.30 a 20 h. Taller de cuina “Què son els prebiòtics? En quins aliments els trobem?” a càrrec de Mercè Homar, educadora alimentària. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.

Divendres 24 de 18.30 a 20 h. Taller “Customització de roba especial joves”. Joves de 12 a 16 anys. Cal inscripció prèvia. Espai de suport planta 1.

Dissabte 25 de 10.30 a 13.30 h. Taller “Efectes especials: tècniques de modelació, animació, il·luminació, efectes mecànics i de so” a càrrec de Trivium Cultura. Cal inscripció prèvia. Infants a partir de 8 anys acompanyats d’un adult. Espai Margarida Xirgu.