Guia de novetats d’abril: coneixements

Ja podeu consultar les novetats bibliogràfiques de coneixements que trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu llibres de tot tipus i de totes les branques del saber, de filosofia, de psicologia, de ciències, d’història, de cinema, cursos d’idiomes, etc. Si no voleu esperar i voleu saber tot el que us oferim aquest mes, cliqueu a l’enllaç de sota o, si ho preferiu, podeu venir a consultar-la a qualsevol dels taulells de la Biblioteca.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats d’abril: ficció

Avui dia 1 d’abril ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de març: coneixements

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de març: ficció

Avui dia 1 de març ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de febrer: coneixements

De les més de 130 novetats us recomanem especialment les següents:

novetats coneixements febrer

Guia de novetats de febrer: ficció

Avui dia 1 de febrer ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de gener: coneixements

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de gener: ficció

Avui dia 2 de gener ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de desembre: coneixements

Mou-te!portada Entre brasasportada Parejas a la carta

Guia de novetats de desembre: ficció

Avui dia 1 de desembre ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.