Guia de novetats de gener: ficció

Avui dia 2 de gener ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics, novel·les, pel·lícules, sèries televisives, etc.

novetats gener 20

Guia de novetats de desembre: coneixements

Ja podeu consultar les novetats bibliogràfiques de coneixements que trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu llibres de tot tipus i de totes les branques del saber, de filosofia, de psicologia, de ciències, d’història, de cinema, cursos d’idiomes, etc. Si no voleu esperar i voleu saber tot el que us oferim aquest mes, cliqueu a l’enllaç de sota o, si ho preferiu, podeu venir a consultar-la a qualsevol dels taulells de la Biblioteca.

Us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de desembre: ficció

Avui dia 2 de desembre ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics, novel·les, pel·lícules, sèries televisives, etc.

novetats ficció desembre

Guia de novetats de novembre: coneixements

novetats coneixements novembre

Guia de novetats de novembre: ficció

Avui dia 4 de novembre ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics, novel·les, pel·lícules, sèries televisives, etc.

novetats destacades novembre

Guia de novetats d’octubre: coneixements

De totes les novetats us recomanem les següents:
novetats coneixements octubre

Guia de novetats d’octubre: ficció

Avui dia 1 d’octubre ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics, novel·les, pel·lícules, sèries televisives, etc.

Novetats ficció octubre

Guia de novetats de setembre: coneixements

De totes les novetats us recomanem les següents:

novetats setembre

Guia de novetats de setembre: ficció

Avui dia 2 de setembre ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics, novel·les, pel·lícules, sèries televisives, etc.

novetats ficció setembre

Guia de novetats de juliol: coneixements

novetats