Guia de novetats de juny: coneixements

Ja podeu consultar les novetats bibliogràfiques de coneixements que trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu llibres de tot tipus i de totes les branques del saber, de filosofia, de psicologia, de ciències, d’història, de cinema, cursos d’idiomes, etc. Si no voleu esperar i voleu saber tot el que us oferim aquest mes, cliqueu a l’enllaç de sota o, si ho preferiu, podeu venir a consultar-la a qualsevol dels taulells de la Biblioteca.

novetats coneixements juny

Guia de novetats de juny: ficció

Avui dia 1 de juny ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics, novel·les, pel·lícules, sèries televisives, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de maig: coneixements

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de maig: ficció

Avui dia 2 de maig ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats d’abril: coneixements

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats d’abril: ficció

Avui dia 1 d’abril ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de març: coneixements

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de març: ficció

Avui dia 1 de març ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.

De totes les novetats us recomanem especialment les següents:

Guia de novetats de febrer: coneixements

De les més de 130 novetats us recomanem especialment les següents:

novetats coneixements febrer

Guia de novetats de febrer: ficció

Avui dia 1 de febrer ja podeu agafar en préstec més de 130 novetats que, com sempre, trobareu exposades al vestíbul de la Biblioteca. Hi trobareu tot tipus de documents, poesia, còmics i novel·les, etc.