Fons especial de Vida Sana

icona vida sanaSi voleu dur una vida més saludable no dubteu a consultar el fons especial que us ofereix la Biblioteca. Inclou documents en tot tipus de suport (llibres, CD, DVD, revistes) sobre nutrició, medicines i teràpies alternatives, homeopatia, plantes medicinals, osteopatia, meditació, mètodes de relaxació, tai-txi, ioga, pilates, qi gong, bellesa natural, flors de Bach, etc. El trobareu a la Planta 1 , només cal que busqueu la seva icona, la poma!

Si voleu aprofundir una mica més en aquest tema podeu consultar el Prestatge virtual Salut elaborat per la Xarxa de Biblioteques Municipals de Barcelona, on hi trobareu blogs especialitzats, guies de lectura, aplicacions per al mòbil, consells, etc.

I per tal de difondre aquest fons, la biblioteca programa cada any activitats diverses i per a tots els públics relacionades amb aquesta temàtica. Així doncs, aquest passat mes de març es van dur a terme les IIes Jornades Vida Sana: biblioteca 100% natural amb una programació de 26 actes. Des de xerrades, tallers diversos i presentacions de llibres passant per hores del conte als que hi van assistir més de  300 persones.

I a més, entre tots els usuaris que s’endugueren en préstec documents d’aquest fons al llarg del mes, es va sortejar una panera de fruita i verdura ecològica gentilesa de Supermercats La Rosita. En aquest cas l’afortunada fou Leticia Selene Rojas.