Entrevista virtual amb Coia Valls

Coia VallsFins el 31 de maig podeu enviar les vostres preguntes al nou convidat de l’Entrevista virtual, Coia Valls.

Les Entrevistes virtuals són un espai de participació on els lectors poden adreçar-se als seus autors preferits per fer-los preguntes sobre les seves obres i el seu procés creatiu.

El funcionament per enviar les preguntes és molt senzill. Qualsevol persona major de 14 anys sense validació prèvia pot escriure la seva pregunta al formulari que trobarà a la Biblioteca Virtual. Un cop es tanqui aquest termini, es publicaran les respostes de l’autor convidat a la mateixa web.

Per cert, a la Planta 1 hi trobareu una petita exposició amb algunes de les obres de l’autora disponibles per al préstec!

Per conèixer una mica més aquesta autora, us deixem amb l’entrevista que li van fer al programa Cicles de TAC12: