Tertúlia literària “Nova collita”: “Els fills de Llacuna Park”

Reprenem la tertúlia literària dedicada a descobrir nous escriptors del nostre país, autors d’obres de força qualitat literària, que gaudeixen del reconeixement de la crítica i que tenen moltes coses a dir en el nostre panorama literari.

Aquest mes de setembre comencem amb la novel·la guardonada amb el Premi de la Crítica Catalana 2018 i amb el Premi Òmnium a la millor novel·la 2017, Els fills de Llacuna Park. La seva autora, Maria Guasch, estarà amb nosaltres per parlar-nos de la novel·la, del procés creatiu i podrem comentar i preguntar tot allò que vulguem saber de l’ofici d’escriptor.

Maria Guasch (Begues, 1983) és llicenciada en Comunicació Audiovisual i combina la tasca de documentalista i guionista amb la vocació per l’ensenyament. El 2013 va publicar la seva primera novel·la, La neu fosa (El Toll), a la qual va seguir Olor de clor sota la roba (RBA-La Magrana), amb què va ser triada Nou Talent FNAC 2014. Els fills de Llacuna Park és la seva tercera novel·la i, ara per ara, la més ben valorada tant per la crítica com pel públic

No us ho perdeu, veniu a buscar l’exemplar que trobareu al vestíbul de la Biblioteca i endinseu-vos en una novel·la que, per cert, està ambientada no gaire lluny de Castelldefels.

Us deixem amb l’entrevista que li van fer enguany al programa Terrícoles de betevé: