CANVI DE DATA Tertúlia literària “Nova collita”: “La vigília”

Marc ArtigauComencem la temporada de la Tertúlia “Nova collita” amb un autor jove, prolífic i reconegut, Marc Artigau. El proper dijous 3 d’octubre a les 19 h. tindrem amb nosaltres l’autor per parlar-nos de la seva darrera novel·la, guanyadora del Premi Josep Pla 2019, La vígília. Una història sobre el poder infinit de l’amor, el valor dels nostres records i la vida que hem decidit dur a terme per sobreviure al nostre passat.

Marc Artigau (1984) ha escrit poesia, teatre, des del 2015 col·labora diàriament a RAC1 amb un microconte i ha col·laborat amb Jordi Basté amb les novel·les Un home cau i Els coloms de la Boqueria.

Veniu a buscar el vostre exemplar en préstec al vestíbul de la Biblioteca i us esperem el dijous 19 de setembre per comentar amb l’autor tot el que vulgueu relacionat amb la novel·la, la seva obra, etc.

Us deixem amb l’entrevista que li van fer a TVC després de rebre el Premi Josep Pla: